witajcie
dziś w końcu znalazłem chwilke aby zrobić logi u teścia (nauczony na mojej skodzie )
teściu coprawda ma seata tolledo ale silnik alh który w skodach też był więc mam nadzieję że ktoś z was miał by chwilkę na sprawdzenie ?
auto generalnie w awaryjnym chyba cały czas teściu zanim kupiłem kabelek już wymienił n75 i coś w przepustnicy 0_o ?
obstawiał bym że turbina = szrot ? dobicie do 4000 obrotów graniczy z cudem...
ale w sumie tu niema zmiennej geometrii ? a n75 stoi na 92.4 cały czas ? nawet przy spokojnej jeździe (druga czesc logow 003,008,011 )
tak teraz patrzę to na statycznych mógł być jeszcze ciut za zimny ;/
z góry dzięki za pomoc !
tez z wczoraj
hmm
statyczne robiłem jak wrócił z pracy - przejechane 5km po mieście
statyczne trwały z 5min auto zapalone - nagrzewane
potem na szybkiego ruchu - 1 km po mieście i na szybkiego ruchu juz z 10min na pełnej żeby zalogować - na zegarze było 90 już na szybkiego...
u mnie geometrie paluchem mocno nacisnę i bez problemu się rusza a u niego ani drgnie....
Wymieniliście N75 a wężyki dobrze podpięliście? Mi to wygląda na jaką nieszczelność w podciśnieniu bo widać, że nie może gruszki zassać aby podwyższyć ciśnienie doładowania.
P.S. Auto ma katalizator?
tak dobrze są podpięte
nawet sprawdzałem na 'palucha' czy zasysa na tym łączniku co do gruchi idzie i zasysa konkretnie
ma katalizator ...
a geometrie próbowałem rozruszać zalewałem wd 40 ale nic
teściu jeździ tak już z pół roku więc to tylko pogorszyło i bez demontażu już napewno się nie obejdzie
Komentarz